Met onze CRM-oplossing krijg je compleet overzicht van je donateurs en leden. Je ziet in één oogopslag de donatie- en betaalhistorie, communicatievoorkeuren en betrokkenheid van elke supporter. Door slimme segmentatie kun je je achterban beter begrijpen en persoonlijk communiceren. Zo bouw je aan duurzame relaties en vergroot je de betrokkenheid.


















Bij het creëren van maatschappelijke waarde draait alles om sterke relaties. Social Matters is speciaal ontwikkeld voor Goede Doelen en Ledenorganisaties die hun achterban écht willen begrijpen en betrekken. Met één centraal CRM-platform op basis van Microsoft Dynamics 365 breng je alle data samen, van donatiegeschiedenis tot persoonlijke interacties en campagnes. Zo krijg je realtime inzicht in wat er speelt en kun je slimmer, gerichter en persoonlijker communiceren.
Social Matters helpt je om meer te doen met minder moeite. Dankzij geïntegreerde Data & BI en Copilot werk je efficiënter en versterk je de loyaliteit van je community. Geen versnipperde systemen meer, maar één platform dat je ondersteunt bij het bouwen aan duurzame relaties en het vergroten van je maatschappelijke impact. Want elke relatie telt en met Social Matters haal je er het maximale uit.
Samen bouwen aan een achterban die groeit, geeft en betrokken blijft. Als Microsoft-partner voor Goede Doelen en Ledenorganisaties zorgen we dat technologie aansluit bij jouw mensen, processen en ambities.
Make-A-Wish had meer nodig dan een standaard CRM. Toen hun oude systeem end-of-life bereikte, nam Axelio het over. Het resultaat: hogere efficiency en een solide basis voor de toekomst.
Het Leger des Heils versterkt relaties en donateurs met een datagedreven aanpak. De afdeling Fondsenwerving implementeerde samen met Axelio een nieuw CRM-systeem voor relatiebeheer en donateursadministratie.
Stichting Ambulance Wens vervult laatste wensen voor mensen in hun laatste levensfase. Dankzij een nieuw CRM-systeem, ontwikkeld samen met Axelio, is er nu meer overzicht, persoonlijk contact en een stevige basis voor de toekomst.
KWbN verbindt en inspireert wandelaars in heel Nederland. Samen met Axelio bouwden ze een nieuw CRM-systeem dat processen vereenvoudigt en de dienstverlening persoonlijker maakt.
Optimaliseer klantrelaties en stroomlijn verkoopprocessen met Microsoft Dynamics 365. Bouw loyaliteit en stimuleer groei.
Lees verderIntegreer bedrijfsprocessen voor efficiëntie en inzicht. Met Microsoft Dynamics 365 stroomlijn je financiën, inkoop en meer.
Lees verderZet data om in strategische inzichten. Ontgrendel de kracht van je bedrijfsgegevens en stuur op feiten voor slimmere beslissingen.
Lees verderOmarm de toekomst van innovatie. Integreer geavanceerde AI in je processen voor automatisering en een voorsprong.
Lees verderVersterk digitale vaardigheden. Zorg dat je team het maximale uit nieuwe Microsoft-oplossingen haalt met gerichte trainingen.
Lees verderTransformeer samenwerking en productiviteit. Creëer een veilige, flexibele Microsoft-omgeving en faciliteer efficiënt werken.
Lees verderWil jij meer inzicht in de data van je donateurs of leden? Ik kom graag met je in contact om te bespreken hoe wij jouw organisatie kunnen ondersteunen.